از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبقرص کنکور - پرسش 3396
همتی دوشنبه ۱ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 654 تپش قلب
با سلام من برای استرس و تپش قلب به دکتر مراجعه کردم ک طی نوار قلب گفتن مشکلی نداری بیست سالمه و مدت یک ماهی هست قرص کنکور مصرف میکنم خاستم ببینم وقتی قرصم تموم شد باید چیکار کنم باید دوباره به دکتر مراجعه کنم یا قرص رو تدریجی قطع کنم
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)
در صورتی که تپش قلب از بین رفته باشد میتوانید دارو را به تدریج کاهش داده و قطع کنید و در صورت ادامه تپش همچنان باید دارو را ادامه دهید