از دکتر بپرسید
قلب وعروق - پرسش 11313
میترا پنجشنبه ۱۶ دی ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 405 درد قفسه سینه
سلام من چربیدورقلبدارم ۴۶ساله هستم قرص آسپرین ،قرص متورال وقرص آتورواستاتین دکتربرای من تجویزکردهمیخواستم بپرسم بادکش وماساژبدن ونواحی قلب ضرر داره برام ایا؟چون ۳جلسه انجام دادم قسمت پشت قلبم باوجودمصرف قرص در میکنه تشکر میکنم از راهنماییتون.
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۶ دی ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب خیر ضرری ندارد ولی در این مورد کمک کننده نیز نیست