از دکتر بپرسید

اگه ممکنه یه شماره موبایل بدین تا من پرونده پزشکی ام را بفرستم خدمتتان راهنمایی ف - پرسش 6189

  • تصویر کاربر شهناز شنبه ۲۵ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 526 گرفتگی عروق
    باعرض سلام من بیمارقلبی هستم با۶۳ سال سن ودیابت هم دارمحدودیک ماه پیش انژیوکردم الان دارو مصرف میکنم ولی فشارم ۱۴یا۱۵ ضربان بین ۳۸تا۵۲میشه اگه ممکنه یه واتساب من بدین تا مدارکم رابرای شما بفرستم تا راهنمایی فرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۵ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      لطفاً به شماره واتس آپ 09056080635 بفرستید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.