از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب در مورد انژیو گرافی - پرسش 537
شایان دوشنبه ۱۰ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 632 آنژیوگرافی
سلام مادر من الان یک هفته است انژیو شده براش فنر گذاشتی کمی درد سینه خفیف مثل سوزن فرو بردن در نوک قلب ودرد پشت سمت قلب خیلی خفیف داره ایا این طبیعی ؟
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۰ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
درد سینه تا یکی دو هفته بعد از تعبیه استنت قابل قبول و انتظار هست