از دکتر بپرسید

در مورد انژیو گرافی - پرسش 537

  • تصویر کاربر شایان دوشنبه ۱۰ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 632 آنژیوگرافی
    سلام مادر من الان یک هفته است انژیو شده براش فنر گذاشتی کمی درد سینه خفیف مثل سوزن فرو بردن در نوک قلب ودرد پشت سمت قلب خیلی خفیف داره ایا این طبیعی ؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۰ تیر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      درد سینه تا یکی دو هفته بعد از تعبیه استنت قابل قبول و انتظار هست

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.