از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب درد دست چپ - پرسش 3439
ابرا شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 428 گرفتگی عروق
سلام و عرض ادب وخسته نباشید من 42سال دارم 3سال پیش سرم را آنژیوگرافی کردم وحال قرص سرترالین وپروپرانول 20 مصرف مکنم ولی مدتی هست درد دست چپ وگرفتگی دارم منون می شوم راهنمایم کن از خداوند منان برای شما وخانواد آرزوی سلامتی وعاقبت بخیری دارم
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)
پیشنهاد می کنم که از نظر گرفتگی عروق قلبی بررسی دقیق تری انجام دهید