از دکتر بپرسید

درد دست چپ - پرسش 3439

  • تصویر کاربر ابرا شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 428 گرفتگی عروق
    سلام و عرض ادب وخسته نباشید من 42سال دارم 3سال پیش سرم را آنژیوگرافی کردم وحال قرص سرترالین وپروپرانول 20 مصرف مکنم ولی مدتی هست درد دست چپ وگرفتگی دارم منون می شوم راهنمایم کن از خداوند منان برای شما وخانواد آرزوی سلامتی وعاقبت بخیری دارم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      پیشنهاد می کنم که از نظر گرفتگی عروق قلبی بررسی دقیق تری انجام دهید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.