از دکتر بپرسید

تپش قلب - پرسش 3541

  • تصویر کاربر مونا سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 404 تپش قلب
    سلام اقای دکتر خسته نباشید خانمی ۳۳ساله هستم اخرین تو اداره مون طرح غربالگری و ضربان قلب و اندازه میگیرن ضربان قلب من در حالت استراحت همیشه ۸۷ تا ۹۴هستش میخاستم بپرسم نیاز به مراجعه به پزشک هست حد نرمال واسه سن من چنده ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      تعداد ضربان قلب شما در محدوده بالایی طبیعی است پیشنهاد می‌کنند که از پروپرانول ۱۰ میلی گرم روزانه دو بار استفاده کنید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.