از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبتپش قلب - پرسش 3541
مونا سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 404 تپش قلب
سلام اقای دکتر خسته نباشید خانمی ۳۳ساله هستم اخرین تو اداره مون طرح غربالگری و ضربان قلب و اندازه میگیرن ضربان قلب من در حالت استراحت همیشه ۸۷ تا ۹۴هستش میخاستم بپرسم نیاز به مراجعه به پزشک هست حد نرمال واسه سن من چنده ممنونم
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)
تعداد ضربان قلب شما در محدوده بالایی طبیعی است پیشنهاد میکنند که از پروپرانول ۱۰ میلی گرم روزانه دو بار استفاده کنید