از دکتر بپرسید

بابت آنژیو - پرسش 2000

  • تصویر کاربر حاجی چهارشنبه ۱۷ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 464 سایر بیماری های قلب
    سلام آقای دکتر بنده سکته قلبی کردم و احیا شدم ۳ تا رگ من بسته بود دو تاش اصلی و ۳ فنر گذاشتن هر از گاهی کمی درد سمت قلبم و پشتم احساس میکنم تصمیم دارم یک بار دیگه سی تی آنژیو بکنم ممنون اگر راهنمایی بفرمائید
    1. تصویر کاربر حاجی دوشنبه ۱۵ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
      جناب آقای دکتر جواب اکو گفتن 40 درصد نبض بنده 55تا60 فنر های بلند استفاده شده و نوار قلبم هم خوب بوده
    2. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۷ مهر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب انجام سی تی آنژیو گرافی به صورت روتین توصیه نمی شود و استفاده از آن بستگی به علائم دارد نکته دیگرآن که چون شما آنژیوپلاستی شده اید در صورت وجود درد ترجیحاً آنژیوگرافی انجام دهید تا سی تی آنژیوگرافی

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.