از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب انجام سی تی آنژیو گرافی به صورت روتین توصیه نمی شود و استفاده از آن بستگی به علائم دارد نکته دیگرآن که چون شما آنژیوپلاستی شده اید در صورت وجود درد ترجیحاً آنژیوگرافی انجام دهید تا سی تی آنژیوگرافیبابت آنژیو - پرسش 2000
حاجی چهارشنبه ۱۷ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 464 سایر بیماری های قلب
حاجی دوشنبه ۱۵ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۷ مهر ۹۸( 6 سال پیش)