از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب فشارخون - پرسش 2526
وحید یکشنبه ۲۲ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 456 فشار خون
سلام ،بنده ۳۲ سالم هست الان حدود یک ماه فشار خونم ۱۴-۹ یا ۱۰ هست، متخصص قلب رفتم اکو دادم، ولی فشارم پاین نمیاد چه کار کنم، در ضمن فشار بالا چند باشد خطرناک هست
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۲ دی ۹۸( 6 سال پیش)
شما مبتلا به بیماری فشارخون هستید لطفاً پس از انجام آزمایش های اولیه فشار خون درمان دارویی برای فشار خون را نیز شروع کنید