از دکتر بپرسید
استنت - پرسش 3637
Ahmad جمعه ۲۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 442 درد قفسه سینه
سلام اقای دکتر معذرت میخواهم مادرم عمل استنت انجام دادن حالا بین دو کتفشون اکثر موقع ها درد دارن.متاسفانه بدلیل وجود کرونا نمیتونن برن دکتر. دکتر خودشونم در دسترس نیستن. این درد ها عادیه؟تقریبا دو ماهه انجام دادن. ولی هنوز یکی ازرگ هاشون گرفتگی داره باقی مونده
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) سلام و عرض ادب در صورتی که این دردها نظیر دردهای قبل از استنت گذاری باشد و یا با فعالیت تشدید شود می تواند ناشی از گرفتگی عروق باشد و رگ دیگر نیز باید باز شود و در غیر این صورت ممکن است ناشی از عوامل دیگری که ایجاد درد سینه میکنند نظیر علل گوارشی و یا اسکلتی عضلانی و یا ریوی باشد