از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبتپش قلب - پرسش 2575
محمد دوشنبه ۳۰ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 737 تپش قلب
سلام دکتر من ۱۷ سالمه رفتم دکتر گفت ضربان svtداری باید ابلیشین سوزوندن رو انجام بدی زیر نظر دکتر علی بزرگی مرکز قلب تهران هستند ایشون شما چ میفرمایید؟
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۳۰ دی ۹۸( 6 سال پیش)
بله ایشان یکی از پزشکان متبحر و خوشنام در این زمینه می باشند