از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب تپش - پرسش 218
کورش چهارشنبه ۱۵ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 631 تپش قلب
برام یک چهارم متورال ۵۰ موقع تپش تجویز شد
این دارو رو میخورم تپش خوب میشه اما قفسه سینم حس سینگینی میکنه با پروپرانول هم قفسه سینم سنگین میشه اما تپش خوب میشه دلیل این سنگینی بعد قرص چیه؟ اصلا قرص رو نمیخورم بهترم
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۵ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
در صورت وجود فاکتورهای خطر برای بیماریهای قلب و عروق مثل دیابت یا چربی خون و فشار خون بالا یا سابقه مصرف دخانیات و سابقه خانوادگی بیماریهای قلبی بهتره که از نظر احتمال گرفتگی عروق بررسی بشید