از دکتر بپرسید
پیش از این هم در پایخ به شما عرض کردم. جای نگرانی نیست.قلب - پرسش 2391
علی دوشنبه ۲۵ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 472 سایر بیماری های قلب
سلام آقای دکترجواب اکوروخدمتون فرستادم لطفا بگوییدجواب چیست دکترگفته قطرسیاهرگ۳۸میباشدوخطری نداردازطرف دیگرپرولاپس هم هستم وداروی فشارخون آملودیپین نصف صبح وشب میخورم وپروپرانول هم صبح میخورم خواهشی دارم آقای دکترجواب اکدی من خطرناک هست یانه ممنونم ازتوضیح شما
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۵ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
در صورت کنترل بودن فشار خون شما میزان و نوع داروها مناسب هستند و نیازی به تغییر آنها نیست
نگران نباشید این بیماری خطرناک نیست