از دکتر بپرسید

قلب - پرسش 2391

  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۲۵ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 472 سایر بیماری های قلب
    سلام آقای دکترجواب اکوروخدمتون فرستادم لطفا بگوییدجواب چیست دکترگفته قطرسیاهرگ۳۸میباشدوخطری نداردازطرف دیگرپرولاپس هم هستم وداروی فشارخون آملودیپین نصف صبح وشب میخورم وپروپرانول هم صبح میخورم خواهشی دارم آقای دکترجواب اکدی من خطرناک هست یانه ممنونم ازتوضیح شما
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۵ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      پیش از این هم در پایخ به شما عرض کردم. جای نگرانی نیست.
      در صورت کنترل بودن فشار خون شما میزان و نوع داروها مناسب هستند و نیازی به تغییر آنها نیست
      نگران نباشید این بیماری خطرناک نیست

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.