از دکتر بپرسید
علت ورم بعد از آنژیوپلاستی - پرسش 6814
سارا پنجشنبه ۱۲ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 482 آنژیوپلاستی
سلام مادرم 70سالشه 10روز پیش آنژیوپلاستی شد دیابت نوع دو داره قبل از عمل فشارخونش 18بوده اولی بعد از عمل فشارش 12 شده و الان دو روزه صورت و دست و پاهایش ورم داره علتش چیه ؟ممکن حساسیت به دارو باشه یا مشکل قلبی هست ؟لطفا راهنمایی کنید
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۲ فروردین ۰( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب برای پاسخگویی به این سوال نیاز به ویزیت بیمار و رویت آزمایش های ایشان است لطفاً به پزشک محترم معالج خود مراجعه کنند