از دکتر بپرسید

علت ورم بعد از آنژیوپلاستی - پرسش 6814

  • تصویر کاربر سارا پنجشنبه ۱۲ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 482 آنژیوپلاستی
    سلام مادرم 70سالشه 10روز پیش آنژیوپلاستی شد دیابت نوع دو داره قبل از عمل فشارخونش 18بوده اولی بعد از عمل فشارش 12 شده و الان دو روزه صورت و دست و پاهایش ورم داره علتش چیه ؟ممکن حساسیت به دارو باشه یا مشکل قلبی هست ؟لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۲ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب برای پاسخگویی به این سوال نیاز به ویزیت بیمار و رویت آزمایش های ایشان است لطفاً به پزشک محترم معالج خود مراجعه کنند

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.