از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب تير كشيدن قلب - پرسش 3293
علي دوشنبه ۲۵ فروردین ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 417 سوزش و تیرکشیدن قلب
سلام دكتر خواستم بگم پسرم ١٠سالشه ميگه قلبم ي وقتايي تير ميكشه حتي ميگه ي موقع هايي ميخنده تير ميكشه خيلي زودم تو چن ثانيه تموم ميشه پارسال اكو و نوار قلب داديم سالم بود فقط گفت كافيين و كاكائو امثالشو مصرف نكنه ي مدت خوب بود اما الان باز شروع شده. ممنون ميشم راهنمايي كنيد آخه تو اين وضعيت كرونا ميترسم بيمارستان برم شما نظرتونو محبت كنيد بگين چيكار كنم. ممنون
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۵ فروردین ۹۹( 6 سال پیش)
این مسئله مشکل مهمی نیست و احتمالا مربوط به رشد دنده های ایشان می باشد و جای نگرانی ندارد