از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب گرفتگی عروق - پرسش 397
مهدوی یکشنبه ۵ خرداد ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 530 گرفتگی عروق
سلام مهدوی ۵۸ ساله هستم
۳ سال پیش آنژیو شدم دکتر گفت ۶۰ درصد گرفتگی دارم قرص آتروستاتین ۲۰ شبی یکی میخورم.دلیل مراجعه آریتمی بود که با قرص بلافاصله رفع شد.آیا این قرص رگها باز می کند یا بدتر نمی شود؟در ضمن اینجا نتوانستم فایل آنژیو را برایتان بفرستم آیا با تلگرام یا واس اپ ممکنه؟ معذرت بخاطر طولانی شدن از زحماتتان بسیار سپاسگذارم...
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۵ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
داروها موجب برطرف شدن گرفتگی عروق نمی شوند ولی به پایداری و کاهش ریسک خطر و سکته قلبی کمک میکنند در مورد ارسال فایل های آنژیوگرافی هم به بخش تماس با ما مراجعه بفرمائید