از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب درد دست بعد از آنژیوگرافی - پرسش 516
ولیپور سه شنبه ۴ تیر ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 545 آنژیوگرافی
سلام، مادرم ۵۰ ساله است و دو هفته پیش آنژیوگرافی دست راست انجام داده و مشکلی نداشتن ،بعد از ۴-۵ روز درد در ناحیه دست بویژه ساعد دارند، با مسکن هم آروم نمیشن ، علت چی میتونه باشه؟
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۴ تیر ۹۸( 7 سال پیش)
در صورت عدم پاسخ به مسکن نیاز به ویزیت توسط پزشک محترم معالج دارند