از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادببالا بودن فشار خون پايين - پرسش 2841
حسين شنبه ۱۰ اسفند ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 614 فشار خون
سلام بنده ٤٦ سال و وزنم٨٦ كيلوهست مدتي است فشارپايين خونم بالاست درحدود ٨.٨ تا٩هست سردرد وتهوع بهم دست ميده رفتم دكتر بهم گفته تريامترن استفاده كنم ولى كارساز نبوده چكار كنم
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۰ اسفند ۹۸( 6 سال پیش)
لطفاً یک هولتر فشار خون ۲۴ ساعته انجام دهید تا بر اساس یافتههای آن در مورد داروی مناسب برای شما تصمیم گیری شود و همچنین آزمایشهای اولیه فشارخون را انجام دهید
همچنین کاهش وزن و رعایت رژیم کم نمک و ورزش و استفاده بیشتر از سبزیجات و لبنیات کم چرب را توصیه می کنم