از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب اندسکوپی - پرسش 1831
یاسر چهارشنبه ۳ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 471 بیماری قلبی نوزادان
سلام یه پسر دارم ۱۱ ماهشه قلبش یه سوارخ داره بردمش اکو ازش گرفتن گفتن سوراخ قلبش ۵ میلیه الان کوچکتر شده ۳ میلیه فقط وزنش ۷ کیلو بردمش پیش دکتر گوارش گفته اسید معده داره باید اندسکوپی بشه فقط قبلش باید با دکتر قلبش هماهنگی کنم که اندسکوپی بشه واسه قلبش خطری داره یا نه
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۳ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
در صورت نیاز و ضرورت انجام اندوسکوپی بلامانع است