از دکتر بپرسید
فشار خون و پانیک عصبی - پرسش 7156
اصغر دوشنبه ۶ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 809 فشار خون
با سلام
من چند وقته بعضی وقتها فشار خونم میره بالا و بعد چند دقیقه پایین میاد و اکثرا هم وقتی خوابیدم و از خواب بیدار میشم بعد چند لحظه فشارن بالا میره که روی ۱۶_۱۰ میره
چند بار به دکتر مراجعه کردم گفتن عصبیه و داروهای عصاب نوشتن ولی با وجود مصرف انها باز هم بعضی وقت ها فشارم بالا میره
داروهای مصرفی بنده پرپرانول _سیتاکسا _نورتریپتلین _ آلپرازولام که قبلا استفاده میکردم و هیدروکلروتیازید
راهنمایی میخواستم
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۶ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب لطفاً یک هولتر فشارخون ۲۴ ساعته انجام دهید