از دکتر بپرسید

افتادکی وشلی دریچه قلب - پرسش 1856

  • تصویر کاربر فاطمه شنبه ۶ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 490 افتادگی دریچه میترال
    سلام اقای دکتر ایا افتادکی وشلی دریچه قلب نشونه روماتیسم قلبی هست ضمنا من درد قفسه سینه دارم وشبا از تیرکشیدن قلبم بیدارمیشم تپش قلب هم دارم ضمنا 12 ساله روماتیسم مفصلی دارم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۶ مهر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب خیر پرولاپس یا افتادگی دریچه مادرزادی است و در موارد نادری ناشی از روماتیسم قلبی است
      در مورد درد سینه اطلاعات ارائه شده کافی نیست

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.