از دکتر بپرسید

دردبازوودست تانوک انگشتان - پرسش 2313

  • تصویر کاربر یزدان سه شنبه ۱۲ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 498 درد قفسه سینه
    سلام من 2روزه توبازومچ دست وزیربغل دردبدی دارم اصلامشکل یابیماری دیگه ای هم ازقبل ندارم ایاممکنه این دردازقلبم باشه بعضی مواقع هم اینقدرتپش قلب دارم که انگاراحساس میکنم قلبم توکل بدنم وجودداره ونفسم سنگین میشه؟ایامشکل قلبی دارم؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۲ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      نشانه های توصیفی برای اظهار نظر دقیق کافی نیست، توصیه می شود ابتدا برای آزمایش ها و معاینات اولیه به پزشک عمومی مراجعه نمایید.

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.