از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبدردبازوودست تانوک انگشتان - پرسش 2313
یزدان سه شنبه ۱۲ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 498 درد قفسه سینه
سلام من 2روزه توبازومچ دست وزیربغل دردبدی دارم اصلامشکل یابیماری دیگه ای هم ازقبل ندارم ایاممکنه این دردازقلبم باشه بعضی مواقع هم اینقدرتپش قلب دارم که انگاراحساس میکنم قلبم توکل بدنم وجودداره ونفسم سنگین میشه؟ایامشکل قلبی دارم؟
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۲ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
نشانه های توصیفی برای اظهار نظر دقیق کافی نیست، توصیه می شود ابتدا برای آزمایش ها و معاینات اولیه به پزشک عمومی مراجعه نمایید.