از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب منع یا مصرف دارو - پرسش 627
بنت سه شنبه ۱۸ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 595 آنژیوپلاستی
با سلام و عرض ادب.
مادرم به دلیل سکته قلبی و انسداد ۳ رگ اصلی قلب فروردین سال گذشته ۳ بار آنژیو شد. الان مشکلات دید دارد، من نگرانم که نکنه نباید مصرف کونکور داشته باشند!
مادرم لیزینوپریل و تیروکسین و گلی گلازید و مدفرمین و رزوواستاتین و اوس ویکس و آسپرین و گلوریپا می خورد. مصرف این داروها خللی ایجاد نمی کند؟
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۸ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
مصرف کانکور و سایر داروهای نامبرده فوق بلامانع است لطفا با یک متخصص چشم پزشکی مشورت بفرمائید.