از دکتر بپرسید

داروهای قلبی - پرسش 3414

  • تصویر کاربر مهدی چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 836 فشار خون
    سلام
    پدری 80 ساله دارم که چندین سال است مشکلات ریوی دارد که از داروی اسپیریوا و سرتاید مصرف میکند ( برونشکتازی) و برای فشار خون سالها آملودیپین ۵ مصرف میکند ،چندی پیش برای معاینه ب دکتر قلب مراجعه و دکتر قلب داروهای پلاویکس 75 ، بیزوپرولول 5 ، سوستاک ۲/۶ تجویز کرده است . سوال : داروهای تجویزی برای قلب با توجه ب مشکلات ریوی منع مصرف ندارند ؟ با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      خیر داروهای مورد اشاره در برونشکتازی منع مصرف ندارند

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.