از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبداروهای قلبی - پرسش 3414
مهدی چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 836 فشار خون
سلام
پدری 80 ساله دارم که چندین سال است مشکلات ریوی دارد که از داروی اسپیریوا و سرتاید مصرف میکند ( برونشکتازی) و برای فشار خون سالها آملودیپین ۵ مصرف میکند ،چندی پیش برای معاینه ب دکتر قلب مراجعه و دکتر قلب داروهای پلاویکس 75 ، بیزوپرولول 5 ، سوستاک ۲/۶ تجویز کرده است . سوال : داروهای تجویزی برای قلب با توجه ب مشکلات ریوی منع مصرف ندارند ؟ با تشکر
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)
خیر داروهای مورد اشاره در برونشکتازی منع مصرف ندارند