از دکتر بپرسید

تپش شدیدو یهویی - پرسش 5691

  • تصویر کاربر ایمان پنجشنبه ۱۱ دی ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 458 تپش قلب
    باسلام خانمی ۳۵ساله هستم پلاکت خونم پایین هست هموفیلیم چندروز پیش دچار تپش شدیدشدم به بیمارستان مراجعه کردم پزشک گفت رگ اضافه دارم باید بسوزونم ولی دکتر خون گفت خطرناکه از اونجایی که خونم اصلا بندنمیاد گفتش امکان داره وسط کار خونریزی بیافتم الان نمیدونم چکار کنم یا دوتا دکتر قلب مشورت کردم یکی گفت خطرناک نیست بشرطی که تپش ها ماهی یکبار اتفاق بیافتن و نیاز نباشه بیمارستان برم ولی دکتر دیگه گفتش باید عمل سوزوندن انجام بشه لطفا راهنماییم کنید باسپاس.
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۱ دی ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورتی که ابلیشن فقط از طریق ورید انجام شود مشکل چندانی با خونریزی نخواهید داشت ولی در صورت نیاز به ابلیشن از طریق شریان احتمال خونریزی وجود خواهد داشت. در مورد نیاز به استفاده از شریان برای این منظور با پزشک محترم معالج خود مشورت بفرمایید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.