از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبسکته قلبی - پرسش 2089
لیلی یکشنبه ۲۸ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 553 آنژیوگرافی
با سلام
مادر من نزدیک یک ماه است که برای اولین بار دچار سکته قلبی شد و مدت یک هفته در بیمارستان بستری بود که آزمایشات بغیر از آنزیم AST و نوار و اکوی قلب نرمال بودند. ولی هنوز به خاطر ترس از آنژیوگرافی حاضر نیست به بیمارستان مراجعه کند. عکس خلاصه پرونده
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۸ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
عکس آزمایشها و پرونده پزشکی ایشان به دست من نرسیده است، لطفا دوباره ارسال نمایید.