از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبیک صدای اضافه - پرسش 2372
ali شنبه ۲۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 437 تپش قلب
سلام 42 ساله هستم در بعضی روزها در هنگام بعد از ظهر و شب یک صدای در قلب احساس مینکم چند بار اکو کردم که همه نرمال بوده و فقط یکی tr mild نوشته .سیتی انژیو هم انجام دادم که انهم نرمال بود دکترها میکن توجهی نکن دارو فقط والزومیکس 5/80 برای فشار خون و یک پروپانول 10 در شب میخورم .در هنگامی که این صدا اتفاق میافتد درد سینه و طپش قلب ندارم خواستم نظر شما استاد گرامی رابدانم ممنون
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
با توضیحات شما مشکل جدی وجود ندارد لطفاً در صورتی که علائم باقی ماندهاند میزان مصرف پروپرانول را به روزانه دوبار افزایش دهید