از دکتر بپرسید

یک صدای اضافه - پرسش 2372

  • تصویر کاربر ali شنبه ۲۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 437 تپش قلب
    سلام 42 ساله هستم در بعضی روزها در هنگام بعد از ظهر و شب یک صدای در قلب احساس مینکم چند بار اکو کردم که همه نرمال بوده و فقط یکی tr mild نوشته .سیتی انژیو هم انجام دادم که انهم نرمال بود دکترها میکن توجهی نکن دارو فقط والزومیکس 5/80 برای فشار خون و یک پروپانول 10 در شب میخورم .در هنگامی که این صدا اتفاق میافتد درد سینه و طپش قلب ندارم خواستم نظر شما استاد گرامی رابدانم ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      با توضیحات شما مشکل جدی وجود ندارد لطفاً در صورتی که علائم باقی مانده‌اند میزان مصرف پروپرانول را به روزانه دوبار افزایش دهید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.