از دکتر بپرسید

درد قفسه سینه - پرسش 1554

  • تصویر کاربر سهند سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 450 آنژیوگرافی
    با سلام من فردی 40 ساله می باشم که( در یکی از شهرستانهای که امکانات پزشکی پیشرفته وجود ندارد) حدود یک هفته پیش بر اثر درد در ناحیه قفسه سینه و درد در دست راستم 4 روز در بیمارستان بستری شدم و بعد از آن به تشخیص دکتر معالجم جهت آنژیوگرافی معرفی شدم وبعد از آن به توصیه پزشکی دیگری سی تی آنژیوگرافی به من توصیه شد و حالا من مانده ام کدام از این روشها را انجام بدهم و اگر راه کاری دیگری غیر از این موارد وجود دارد خواهشمند هستم من را راهنمایی فرمائید با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب

      تصمیم‌گیری در مورد انجام آنژیوگرافی و یا سی تی آنژیوگرافی و تابع شرایط و حالات بیمار هست در صورتی که با توجه به شرح حال و یافته های به دست آمده از نوار قلب ،تست ورزش و اکو بیشتر احتمال گرفتگی عروق را داده باشیم توصیه به انجام آنژیوگرافی و در غیر اینصورت توصیه به انجام سی تی آنژیوگرافی می کنم

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.