از دکتر بپرسید
قلب - پرسش 6704
مریم سه شنبه ۳ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 553 تپش قلب
سلام دکتر سلام و عرص ادب سال نو شما مبارک ؟ دکتر دوروز پیش بادرد قلبی مراجعه کردم بیمارستان ک با استراحت درد شدید شد و با چکاب بیمارستان ازمایش ها منفی بود و نوار واکو انجام شد و چون دکتر نبود ترخیص کردن میخواستم بددنم ایا با اکو عروق ریز اگر در گیر باشه نشون میده یا باید انزیو بشم چون الان هم درد رو دارم ممنون میشم راهتمایی کنید
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۳ فروردین ۰( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب خیر اکوکاردیوگرافی طبیعی رد کننده بیماری گرفتگی عروق قلبی نیست در صورتی که ریسک فاکتورهای گرفتگی عروق قلبی را دارید و یا درد شما با فعالیت تشدید می شود احتمال گرفتگی عروق وجود دارد