از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبابلیشن - پرسش 2240
Shima شنبه ۱۸ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 523 درد قفسه سینه
سلام . من مادرم حدود سه هفته پیش ابلیشن انجام دادن . امروز یهو قلبشان درد گرفت ولی بعد ار یک دقیقه خودشون خوب شد . آیا این درد خطرناک بوده؟
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۸ آبان ۹۸( 6 سال پیش)
توضیحات شما برای اظهار نظر پزشکی کافی نیست، ممکن است با توجه فعالیت روزانه یا بر اثر نوع تغذیه درد موقتی برای ایشان پیش آمده باشد. در صورت تکرار درد به پزشک معالج ایشان مراجعه کنند.