از دکتر بپرسید
عوارض انژیوگرافی - پرسش 9668
پدرام جمعه ۲۳ مهر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 439 آنژیوگرافی
سوال داشتم در مورد عوارض بعد از انژیوگرافی.
مادر من ۱۰ روز پیش انژیوگرافی شدن و گرفتگی مختصر عروق و تپش و صربان قلب داشتن که بر طرف شد. اما حدود ۳ روز بعد از انژیوگرافی درد های زیادی در شکم، کشاله ران و پهلو ها وجود داره که تا الان برطرف نشده . خواستم بپرسم که این دردها میتونه عوارض انژیوگرافی باشه یا نه ؟ اگه هست تا کی ادامه پیدا میکنه و در چه صورتی باید دلیل درد رو پیگیری کرد ؟
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۳ مهر ۰( 4 سال پیش) پدرام جمعه ۲۳ مهر ۰( 4 سال پیش)
پدرام جمعه ۲۳ مهر ۰( 4 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۳ مهر ۰( 4 سال پیش)