از دکتر بپرسید

ازعوارض قرص کنکورمیتوان سنگ کلیه رانام برد؟ - پرسش ۳۶۱۷

  • تصویر کاربر جهانگیر چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۹( ۱ ماه پیش) فشار خون
    سلام حدود دو ساله که قرص کنکور ٢.۵میلى گرم صبح وشب مصرف میکنم آذر ٩٨ با دردناگهانى قسمت بالاى شکم سمت راست مواجه شدم بعدازانجام سونو وسى تى اسکن مشخص شد کلیه راست ، سنگ یک سانتى مترى مشاهده شد ، tul و سپس سنگ شکنى انجام دادم در سونوگرافى دیروزم هردو کلیه سنگ دارند چپ٣.۵و١.٨ وکلیه راست ٣.۵ . سوالم اینه که آیا مصرف کنکور باعث ایجادسنگ درکلیه میشه یانه ؟ چون تاقبل ازمصزف این قرص اصلا سابقه سنگ کلیه نداشتم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۹( ۱ ماه پیش)

      سلام و عرض ادب
      خیر

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.

۶۵
۰

.برای ارتقاء کیفیت مطالب امتیاز دهید