از دکتر بپرسید

خون پس زدن یانارسایی دریچه قلب - پرسش 1569

  • تصویر کاربر معصومه سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 557 سایر بیماری های قلب
    باعرض سلام.من خانمی 38ساله هستم دوسال پیش افتادگی دریچه میترال الان باعلایم دردقفسه سینه به سمت راست دکتررفتم باانجام نوارواکو گفتن قلب خون پس میزنه همون نارسایی دریچه قلب برام اسکن نوشتن من بچه شیرخواردارم نمیتونستم دکتربرام استرس اکو نوشتن میخواستم بپرسم استرس اکو ماننداسکن دقیق نشون میده یانه نظرشماچیست؟دکترمشکل منو بین وسط اعلام کرد میخواستم بپرسم بادارو درمان میشه یانه؟داروی که تجویزکردن بیتورول50 نصف درروزیک عددتریامترن اچ نصف .اس ا میخورم.باتشکرفراوان
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      در مورد سوال شما پیرامون دقت استرس اکو در صورتی که به روش درست و مناسبی انجام شود مشابه اسکن هسته ای و یا کمی بهتر هست در صورت عدم تایید گرفتگی عروق قلب نیازی به مصرف آ ای آ ندارید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.