از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب لطفا گزارش اکو را ارسال کنید. احتمالا باید از لحاظ بیماری های ریوی بررسی شوید.درمورد درددست وناحیه قسه سینخ - پرسش 2710
علی یکشنبه ۲۷ بهمن ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 689 درد قفسه سینه
سلام خسته نباشید من دارو برای استرس مصرف میکنم قبلا اکو کردم نوارهم گرفتم هیچ چیزی ویامشگل قلبی نداشتم ولی الان دست چپ وناحیه قفسه سمت چپ درد میکن باید چکارکنم
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۷ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)