از دکتر بپرسید

درمورد درددست وناحیه قسه سینخ - پرسش 2710

  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۲۷ بهمن ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 689 درد قفسه سینه
    سلام خسته نباشید من دارو برای استرس مصرف میکنم قبلا اکو کردم نوارهم گرفتم هیچ چیزی ویامشگل قلبی نداشتم ولی الان دست چپ وناحیه قفسه سمت چپ درد میکن باید چکارکنم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۷ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب

      لطفا گزارش اکو را ارسال کنید. احتمالا باید از لحاظ بیماری های ریوی بررسی شوید.

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.