از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبقلب - پرسش 1661
حسن شنبه ۳۰ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 458 سایر بیماری های قلب
با سلام
مادرمن انژیوگرافی کردن
دارای زخم اثنی اعشر در قدیم بودن
کلیه کم کار با کراتین ۱.۶
دیابت دارن انسولین میزنن
ارترپز شدید وزن ۱۱۰ کیلوگرم
از داروی دروکانتین ۲.۶
کنکور ۱۰ میلی
ادانکور ۱۰
بهمراه ویتامین ها
راورازپل بزامعده
اتورو استانین
نفروویت دیلتیازم زوایترول رو استفاده میکنن
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۳۰ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
لطفاً سوال مورد نظر را دقیقاً مشخص بفرمایید