از دکتر بپرسید

قلب - پرسش 1661

  • تصویر کاربر حسن شنبه ۳۰ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 458 سایر بیماری های قلب
    با سلام
    مادرمن انژیوگرافی کردن
    دارای زخم اثنی اعشر در قدیم بودن
    کلیه کم کار با کراتین ۱.۶
    دیابت دارن انسولین میزنن
    ارترپز شدید وزن ۱۱۰ کیلوگرم
    از داروی دروکانتین ۲.۶
    کنکور ۱۰ میلی
    ادانکور ۱۰
    بهمراه ویتامین ها
    راورازپل بزامعده
    اتورو استانین
    نفروویت دیلتیازم زوایترول رو استفاده میکنن
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۳۰ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      لطفاً سوال مورد نظر را دقیقاً مشخص بفرمایید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.