از دکتر بپرسید

سکته قلبی - پرسش 1296

  • تصویر کاربر رضا دوشنبه ۱۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 742 سایر بیماری های قلب
    سلام وقت شما بخیر
    من ۴۶ سالمه و یک ماه است ک سوته قلبی کرده ام،آیا من دچار نارسایی قلبی شده ام و یا در آینده میشوم،و طول عمر افرادی که سکته کرده اند چقدره؟
    با تشکر از توجه شما
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      اگر دچار کاهش میزان کسر جهشی شده باشید بله دچار نارسایی قلبی هم شده اید و طول عمر بعد از ابتلا به سکته قلبی و نارسایی قلبی تابع میزان کسر جهشی و حجم بطن چپ در پایان دیاستول است بنابراین برای قضاوت بهتر در مورد شما نیاز به رویت گزارش اکو هست

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.