از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبسکته قلبی - پرسش 1296
رضا دوشنبه ۱۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 742 سایر بیماری های قلب
سلام وقت شما بخیر
من ۴۶ سالمه و یک ماه است ک سوته قلبی کرده ام،آیا من دچار نارسایی قلبی شده ام و یا در آینده میشوم،و طول عمر افرادی که سکته کرده اند چقدره؟
با تشکر از توجه شما
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
اگر دچار کاهش میزان کسر جهشی شده باشید بله دچار نارسایی قلبی هم شده اید و طول عمر بعد از ابتلا به سکته قلبی و نارسایی قلبی تابع میزان کسر جهشی و حجم بطن چپ در پایان دیاستول است بنابراین برای قضاوت بهتر در مورد شما نیاز به رویت گزارش اکو هست