از دکتر بپرسید
قدردانی - پرسش 3656
رز شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 731 تپش قلب
با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما .... از حوصله و صبری که در پاسخ به بیماران خودتون و سایر بیماران دیگه اختصاص میدین عمیقا سپاسگزارم ..اقای دکتر بنده خودم دیابتی هستم و زیاد به دکتر مراجعه میکنم متاسفانه بیشترشون در ضرورت اصلا در دسترس نیستند و فاصله زیادی از هر نظر بین خودشون و بیمارانشون هست اما پزشکانی چون شما هم هستند که وقت میذارند و ارزش قائل هستن در درجه اول برای بیمار و برای شغلشون...سپاسگزارم که این روحیه مقدس رو در خودتون حفظ کردین.باغ گل هستین 👌🌹🍀🌹🍀🌹
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) از محبت شما بینهایت سپاسگزارم