از دکتر بپرسید
تنگی نفس - پرسش 5973
علیرضا جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 503 سایر بیماری های قلب
سلام وقتتون بخیر .دکتر ،من و برادرم و خواهرم چند سالی میشه که زمستان ها تنگی نفس میگیریم به طوری که نمیتونیم نفس عمیق و خمیازه بکشیم بعد شب ها موقع خواب بیشتر میشه ولی صبح ها که از خواب بلند میشیم قشنگ و راحت نفس میکشیم ینی صبح ها خوبیم مدت این مشکل هم ۳ هفته بیشتر نمیشه ولی خب میاد میره ینی تو زمستون ۲ بار اینجوری میشم لطفا راهنماییمون کنید
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب احتمال حساسیت فصلی مطرح است لطفاً با یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای ریوی مشورت بفرمایید