از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب لخته خونی - پرسش 2350
مریم یکشنبه ۱۷ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 486 گرفتگی عروق پا
اقای دکتر من همونم که نوشتم مامانم ازمایش دی دایمر داده عددش بالاس ... بردیم دکتر پیش خونمون گفت باید بستری بشه ... ما میخاییم پیش شما بیاییم چه امر میکنید اگه نیاز به بستری داره کجا بستریش کنیم ...چون فردا مطب نیستید
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۷ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
لطفاً دوشنبه صبح کلینیک بیمارستان نیکان مراجعه فرمایید