از دکتر بپرسید
درد سینه - پرسش 10283
Reza پنجشنبه ۲۷ آبان ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 1057 درد قفسه سینه
سلام اقایه دکتر خسته نباشید.چند روز که قفسه سینه من درد میکنه.امروز رفتم اکو دادم
دکتر گفت باید انژیو کنم
من ۳ سال پیش آنژیو کردم که ارگام باز بود
سوالم اینه که احتیاج به انژ یو دارم
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۷ آبان ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب لطفاً تصویر گزارش آنژیوگرافی خود را بفرستید