از دکتر بپرسید
قرص لوزا تان وعوارض آن روی فاویسم - پرسش 9155
مریم یکشنبه ۲۱ شهریور ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 687 فشار خون
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۰ شهریور ۰( 4 سال پیش) مریم شنبه ۲۰ شهریور ۰( 4 سال پیش)
روی14 بود بعداز اینکه یک روزیادش رفت استفاده کنه فشارشون رفت بالا قرص لوزارتان رواز یه آشنا که نزدیک بود گرفت خوردن،الان 6ماه گذشته حس گرسنگی ندارن دست ها وپاهاش انگار خشک میشه حس نداره وماساژ می ده تا کمی حسشون کنه،کمردرد گرفتن،قدرت بدنیشون کم شده،میشه به جای لوزارتان از متورال استفاده کنه؟
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۱ شهریور ۰( 4 سال پیش)