از دکتر بپرسید

فشار خون و پانيك - پرسش 2508

  • تصویر کاربر عظيم یکشنبه ۲۲ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 794 فشار خون
    من 53 ساله و داراي قد 187 سانتي متر دچار فشار خون هستم كه بنظرم بيشتر ريشه اعصاب دارد جون داروهاي بتابلوكر روي اون خوب جواب ميده . و در ضمن بزرگي خوش خيم پروستات هم دارم. هر سه سال اكو انجام دادم . دچار پرولاپس خفيف ميترال هستم يك پزشك قلب به من متورال 50هر 12 ساعت داد. و فشارم كاملا كنترل نبود. پزشك داخلي قرص لوزارتان 25 به آن اضافه كرد كه شب ها نه تنها فشارم را كنترل نمي كنه بنظرم فشارم با مصرف لوزارتان شبها بالاتر مي ره. براي بزرگي پروستات شبي نصف قرص ترازوسين 5 مصرف ميكنم.هم اكنون با مصرف ترازوسين 2/5 و كونكور 2/5 فشارم كنترل است و لوزارتان را مصرف نميكنم. ولي بعضي از پزشگان قلب مي گويند كه اين دو دارو ( ترازوسين و كونكور) ، درمان خط اول فشار خون نيست. حتي آملوديپين هم مدتي مصرف كردم موثر نبود. مي خواستم نظرتان را مرقوم فرماييد كه حتما بايد داروهاي درمان خط اول فشارخون استفاده بشه.
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۲ دی ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      چیزی که اهمیت دارد کنترل بودن فشارخون است لذا در صورتی که با این داروها فشارخون شما به خوبی کنترل شده است ادامه آنها را توصیه می کنم

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.