از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبفشار خون - پرسش 2938
علی یکشنبه ۲۵ اسفند ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 498 فشار خون
مادر من قرص کنکور 10 روز یک عدد. قرص دیووان 80 میلی گرم هر 12 ساعت یک عدد. قرص اسپیداکتون25 میلی گرم روزی یک عدد.آسپرین 80 روزی یک عدد.
قبلا قرصاش فرق داشت الان که دکترقلبش این قرصاشو براش نوشته فشارش همیشه پایینه مثلا 10 روی 5 رو نشون میده. میشه رهنمایی کنین کدوم قرصش فشارشو پایین میکنه. بعدم میتونه این قرصا عوارض بده برای صدرتش جوش دربیاره چون صورتش جوش زده .
بعدم دیابت هم داره قرصای دیابتی رو هم میخوره.
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۵ اسفند ۹۸( 6 سال پیش)
فشار مورد اشاره شده کاملاً ایدهآل است و نیازی به تغییر داروها نیست مگر اینکه میزان ضربان قلب خیلی کاهش یافته باشد و به کمتر از ۵۰ رسیده باشد
در صورتی که فشار خون به کمتر از ۱۰ رسیده باشد آنگاه باید میزان دوز داروهای مصرفی مثل کنکوریا دیوان را کاهش داد در ضمن نیازی به مصرف اسپیداکتون نیست