از دکتر بپرسید

تداخل دارویی - پرسش ۲۶۳۲

  • تصویر کاربر جواد دوشنبه ۱۴ بهمن ۹۸( ۷ ماه پیش) آنژیوپلاستی
    با سلام بنده یک سال قبل استنت گذاشته ام داروهایی که مصرف میکنم والسارتان ۸۰ _متورال_اتورواستاتین/آسپرین /پلاویکس/میباشد. الان مشکل دیسک کمر دارم ودکتر ارتوپدامپول بتامتازون ال آ /ملوکسیکام ۱۵/پروگابالین۵۰/فلوکسیتین۱۰/مگنوفرت/ویتامین ب۱ داده است . من فقط آمپول بتامتازون استفاده کردم و مگنیفورت ویتامین ب۱. ولی بعد از مصرف آمپول ضربان قلب و فشارم بالا رفت، منهای بتامتازون که دیگر استفاده نخواهم کرد. آیا استفاده از بقیه داروهای دکتر ارتوپد با داروهای قلبی تداخل دارد یا خیر؟ از راهنمایی شما متشکرم خودم هم دندانپزشک هستم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۴ بهمن ۹۸( ۷ ماه پیش)

      سلام و عرض ادب
      خیر تداخلی ندارند و مصرف آنها بلامانع است

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.