از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادببلوک قلب - پرسش 2344
طاهر شنبه ۱۶ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 439 سایر بیماری های قلب
با سلام ,نوار قلب بلوک سمت چپ قلب را نشان می دهد به دکتر متخصص قلب مراجعه کردیم برای برسی عروق کرونری قلب به اسکن با اشعه ایکس معرفی کردند جواب منفی بود ولی ضربان پایین از 60بوده و در محدوده 30 می باشد از سویی غلظت خونم هم بالا است و 16 را نشان می دهد احساس ناراحتی در سمت چپ قلبم دارد بنظر جنابعالی این مشکل چی هست لطفا راهنمایی بفرمایید.
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۶ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
در صورتی که تعداد ضربان قلب ۳۰ در دقیقه می باشد ممکن است که نیاز به تعبیه باتری یا پیس میکر باشد لطفاً با یکی از همکاران محترم الکتروفیزیولوژی قلب مشورت بفرمایید