از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب تعبیه باطری یا پیس میکر خطر زیادی نداره ولی در مورد آنژیوگرافی با توجه به اینکه ممکن است عوارضی داشته باشه باید شرایط فیزیکی ایشان و بیماری های همراه مثل بیماریهای کلیوی را در نظر گرفت و بر اون اساس در مورد نیاز به آنژیوگرافی تصمیم گرفتآنژیوقلب - پرسش 1356
مجتبی چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 493 آنژیوگرافی
سلام پدرم ۸۳ پارسال سکته مغزی کرده سرش لخت خون داشت عملش کردن بعددوهفته فهمیدیم گشادی قلب داره جدیداپیش دوتادکتربردیم یکیش گفته باطری میخوادیکیش گفته آنژیوبه نظرشماپدرم که سن ش بالاس وعمل سرانجام داده خطری نداره
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)