از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب بيماري Hocm - پرسش 1423
طاها شنبه ۱۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 603 سایر بیماری های قلب
اعضاء خانواده بنده بيماري ارثي Hocm دارند و خواهرم سر زايمان فوت كرده و برادرم پيس ميكر گذاشته است كه هر ٢ نفر آنها در حدود سن ٢٥ سالگي اين مشكل را داشتند بنده ٣٨ سال سن دارم و گاهاً اسپاسم قلبي دارم و روزي ٢ عدد قرص متورال استفاده ميكنم دكتر معالج من دكتر يميني شريف است و هنوز براي من پيس ميكر تجويز نكرده است لذا با توجه به موارد مطروحه در خصوص استفاده از پيس ميكر يا هر درمان ديگر لطفاً راهنمايي فرماييد متشكرم
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
این بیماری نیاز به پیس میکر ندارد و در صورت نیاز ICD تعبیه خواهد شد
در صورتیکه مرگ خواهر و برادر شما در طیف مرگ ناگهانی قرار گیرد شما هم کاندید تعبیه آی سی دی هستید