از دکتر بپرسید

بيماري Hocm - پرسش 1423

  • تصویر کاربر طاها شنبه ۱۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 603 سایر بیماری های قلب
    با سلام و ارادت
    اعضاء خانواده بنده بيماري ارثي Hocm دارند و خواهرم سر زايمان فوت كرده و برادرم پيس ميكر گذاشته است كه هر ٢ نفر آنها در حدود سن ٢٥ سالگي اين مشكل را داشتند بنده ٣٨ سال سن دارم و گاهاً اسپاسم قلبي دارم و روزي ٢ عدد قرص متورال استفاده ميكنم دكتر معالج من دكتر يميني شريف است و هنوز براي من پيس ميكر تجويز نكرده است لذا با توجه به موارد مطروحه در خصوص استفاده از پيس ميكر يا هر درمان ديگر لطفاً راهنمايي فرماييد متشكرم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      این بیماری نیاز به پیس میکر ندارد و در صورت نیاز ICD تعبیه خواهد شد
      در صورتیکه مرگ خواهر و برادر شما در طیف مرگ ناگهانی قرار گیرد شما هم کاندید تعبیه آی سی دی هستید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.