از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب با توجه به بدون علامت بودن و یافته های سی تی آنژیوگرافی توصیه می کنم که ابتدا یک اسکن هسته ای و سپس آنژیوگرافی عروق قلب انجام شود و بر اساس اطلاعات به دست آمده از این دو در مورد نوع ادامه درمان تصمیم گیری شود در صورتی که تنگی شریان ال ای دی که در سی تی آنژیوگرافی شدت تنگی آن متوسط گزارش شده است متوسط و یا خفیف باشد ادامه درمان دارویی انتخاب مناسبی استتفسیر نتیجه سی تی آنژیو - پرسش 1801
راد دوشنبه ۱ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 10704 آنژیوگرافی
پدر ۶۵ ساله بنده حدود ۵ سال پیش استنت در یکی از انشعابات رگ سمت چپ قلب هستند...اخیرا برای چکاب و بدون علایم درد برای سیتی آنژیو مراجعه کردند. عکس و پاسخ سیتی آنژیو پیوست می باشد.
۱- آیا تنگی و گرفتگی رگ استنت گذاری شده که متوسط به بالا گزارش شده جای نگرانی دارد؟ راه حل؟ امکان دارویی آن هست
۲_وضعیت رگ های دیگه به چه صورت است؟
لطفا راهنمایی بفرمایین
خیلی نگران هستیم
تشکر
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱ مهر ۹۸( 6 سال پیش)