از دکتر بپرسید
بررسی اکو کاردیو گرافی - پرسش 10414
ایمان چهارشنبه ۳ آذر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 643 افتادگی دریچه میترال
با سلام و عرض ادب خدمت جناب دکتر.آقای دکترمن حدوددو سال و نیم پیش اکو کاردیو گرافی کردم و نتیجه گفتن افتادگی دریچه میترال دارم.بعد از گذشت این مدت امروز دوباره اکو کردم و گفتن مشکلی ندارین خواستم عکس اکوی امروز را تفسیر کنید که آیا واقعا من مشکلی ندارم یا اینکه دکتر متوجه نشدن؟
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۳ آذر ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب گزارش اکوکاردیوگرافی طبیعی است و اشاره شده است که پرولاپس دریچه میترال ندارید ولی در مورد مقایسه دو اکوکاردیوگرافی بدون دیدن خود اکوکاردیوگرافی در هنگام انجام آن طبیعتاً نمی توان اظهار نظر کرد