از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبدرد شدید دست چپ - پرسش 3449
Nasim دوشنبه ۸ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 462 پلاکت خون
سلام من زنی 39 ساله هستم. وناراحتی اعصاب دارم قرص گاباپنتی مصرف میکنم الان مدتی که عصبانی میشم شدت درد دست چپم به حدی که تحمل خیلی سخته میشه لطف بفرمایید که بیماریم چی وبه چه دکتری مراجعه کنم
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۸ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)
لطفاً با یکی از همکاران محترم طب فیزیکی مشورت بفرمایید