از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب فشارخون دیابتی - پرسش 2693
وحید چهارشنبه ۲۳ بهمن ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 488 فشار خون
سلام. بنده ۱۷ سال است دیابت تایپ ۱ دارم و ۳۳ سالمه. فشار مینیمم روی ۸.۵ تا ۹ و ماکسیمم ۱۳ الی ۱۴ و سردرد شدید نیز اخیرا دارم. آیا باید دارو رو شروع کرد ?
ممنون
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۳ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)
بله نیاز به مصرف دارو دارید ولی توصیه میکنم که قبل از شروع دارو ابتدا یک هولتر فشار خون ۲۴ ساعته انجام دهید
همچنین توصیه می کنم که از نظر احتمال درگیری کلیه نیز بررسی شوید